مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 تیر 1398 ساعت 04:032019-06-29دانش

دست های آلوده در جنگل خواری گلستان / سیل بر خرابه های جنگل جاری شد


اعظم ذوالفقاری منظری؛ سه ماه است از سیل گلستان می گذرد.

همزمان با سیل اگر رسانه ای حرفی درباره ریشه های وقوع سیل می نوشت، - سازمان بازرسی کل کشور در سال 84 طی نامه ای به سازمان مراتع، جنگلداری و آبخیزداری درباره وضعیت واگذاری و تصرف در جنگل های گلستان توضیح خواسته که کسی نمی داند پاسخ این نامه چه سرنوشتی داشته است؟ گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- اعظم ذوالفقاری منظری؛ سه ماه است از سیل گلستان می گذرد.

همزمان با سیل اگر رسانه ای حرفی درباره ریشه های وقوع سیل می نوشت، هجمه های فراوانی دریافت می کرد از اینکه اکنون زمان کمک به مردم است نه محاکمه و قضاوت.

اما اکنون که چندماهی است از سیل گذشته، با اینکه همچنان مردم مناطق سیل زده در گلستان نیازمند کمک هستند، می توان درباره علل وقوع سیل در استان گلستان بحث ها و بررسی هایی را مطرح کرد.

موضوع جنگل خواری های گلستان و از بین بردن پوشش گیاهی در مناطق جنگلی این استان موضوعی است که بیش از یک دهه است مطرح شده و به نظر می رسد حتی ورود سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع، باعث کاهش حجم جنگل خواری ها نشده است و عابران و مسافران همیشگی مناطق سرسبز گلستان هر بار مشاهده می کنند که اراضی جنگلی وسعت کمتری دارند و مناطق جنگلی بیشتری نابود شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست های آلوده در جنگل خواری گلستان / سیل بر خرابه های جنگل جاری شد

دست های آلوده در جنگل خواری گلستان / سیل بر خرابه های جنگل جاری شد